Jesteś tutaj:

Czy można jeść i aktywnie chudnąć?

Możesz chudnąć i nie odmawiać sobie smacznych, posiłków! Idealny sposób na szybkie i efektowne odchudzanie to Dieta 5 - dniowa, teraz o nowym, jeszcze lepszym składzie!

Czy można jeść i aktywnie chudnąć?

Chcesz zrzucić zbędne kilogramy? Czy zastanawiałeś się nad rozpoczęciem stosowania diety, jednak wizja przyrządzania niskokalorycznych posiłków ostudza Twoje zapały?

Dieta 5 - dniowa to idealne rozwiązanie Twoich problemów. Dieta 5 - dniowa to zestaw gotowych posiłków na 5 kolejnych dni, które pozwolą Ci szybko i skutecznie zrzucić zbędne kilogramy!

Dieta 5-dniowa jak to działa?

Proces odchudzania można przyrównać do rachunku zysków i strat. Organizm do prawidłowego funkcjonowania potrzebuje energii, którą czerpie ze spożytego pokarmu - główną rolę odgrywają tutaj cukry i tłuszcze. Jeśli całkowite dzienne zapotrzebowanie organizmu na energię oznaczymy jako "zużycie" energii, natomiast ilość kalorii dostarczonej z pokarmem jako "zysk" energii, to proces przybierania na wadze i odchudzania możemy przedstawić w postaci prostego równania zwanego bilansem energetycznym:

bilans energetyczny = zysk - zużycie

bilans energetyczny = 0 oznacza, że dostarczamy tyle energii ile potrzebujemy - wszystkie dostarczone kalorie zostają zużyte,

bilans energetyczny > 0 oznacza, że dostarczamy więcej kalorii niż potrzebujemy - nadmiar kalorii zostaje odłożony w postaci tkanki tłuszczowej,

bilans energetyczny < 0 oznacza, że dostarczamy mniej kalorii niż potrzebujemy do prawidłowego funkcjonowania - wtedy brakującą ilość energii organizm czerpie ze swoich zapasów, czyli spala tkankę tłuszczową.

Z powyższego równania wynika, że aby schudnąć należy uzyskać ujemny bilans energetyczny. Można tego dokonać poprzez zwiększenie zużycia swojej energii - np. poprzez intensywne ćwiczenia fizyczne. Drugim sposobem jest zmniejszenie zysku energii, np. poprzez ograniczenia w naszej diecie. Dlatego wszyscy, którym udało się trwale i skutecznie schudnąć wiedzą, że podstawę odchudzania powinna stanowić zrównoważona dieta ubogoenergetyczna, czyli dostarczająca mniej kalorii niż wynosi nasze dzienne zapotrzebowanie na energię, jednak zawierająca wszystkie witaminy i mikroelementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Niestety codzienne komponowanie i własnoręczne przygotowywanie posiłków zgodnych z powyższymi założeniami może być trudne i czasochłonne. Dlatego bardzo wiele osób rezygnuje ze stosowania tego skutecznego sposobu odchudzania.

Dla osób, które pragną schudnąć poprzez stosowanie odpowiedniej zrównoważonej, ubogoenergetycznej diety, stworzona została Dieta 5 - dniowa.

Dieta 5 - dniowa to gotowy plan Twojego odchudzania.

Dieta 5 - dniowa to ubogoenergetyczne, a równocześnie dostarczające niezbędnych składników odżywczych, posiłki na cały dzień:

1. Śniadanie - Musli lub Koktajl

Na początek dnia porcja musli, dostarczająca około 227 kcal. Natomiast koktajl to ok. 200 kcal.

2. Przekąska - Pyszny Batonik.

Jeden batonik to ok. 221 kcal. Przekąska ta dostarcza odpowiednią porcję energii w przerwie między śniadaniem a obiadem.

3. Obiad - Dieta 5 - dniowa to jedyna gotowa dieta z obiadem

Wykwintna Dieta powinna składać się ze Smakowitego Obiadu. Gorące dania w Diecie 5-dniowej mają smaki: makaron z grzybami, zupa minestrone oraz omlet. Tylko 286 kcal.

Warzywa, które możesz samemu przygotować będą doskonałym uzupełnieniem.

4. Podwieczorek - Budyń o smaku truskawkowym i czekoladowym.

Zwalczy wieczorny głód i zapewni spokojny sen. Jeden budyń to około 107 kcal.

5. Między posiłkami - Bulion o smaku warzywnym lub pomidorowym.

Jeden bulion dostarcza około 16 kcal i stanowi doskonałe uzupełnienie Gorącego Obiadu.

Dieta 5 dniowa dostarcza ok. 860 kcal dziennie.

Nowa, udoskonalona dieta 5-dniowa

Dieta 5 - dniowa zmieniła swój skład! W nowym zestawie mamy nowe oraz większe dania obiadowe, natomiast mniejszą ilość bulionów. Nowa dieta 5 - dniowa ma polepszone walory smakowe. Posiłki pozbawione zostały również aspartamu jako substancji słodzącej.

Zawartość zestawu nowej diety 5-dniowej:
  • 2 musli 42 g,
  • 3 koktajle 27 g o smaku: waniliowym, owoców leśnych,
  • 5 batoników zastępujących posiłek o smakach: orzechowy 58 g, czekoladowy 58 g, karmelowy,
  • 5 bulionów 7 g: kompozycja warzywna i pomidorowa,
  • 5 gorących dań o smakach : makaron z grzybami, zupa minestrone, omlet,
  • 5 budyniów 19 g: smak truskawkowy i czekoladowy.

Ile mogę schudnąć stosując dietę 5-dniową?

Cytując wypowiedź jednej z klientek: "pierwsze 5 dni stosowania Diety powoduje spadek wagi od 1,5-2,5 kg , następne 5 dni to w sumie utrata wagi od 3 do 3,5 kg, ostatnie 5 dni to łączny spadek na wadze do 8 kg!". Już po 5 dniach stosowania diety zauważysz u siebie spadek wagi.

Co ważne wśród osób stosujących dietę 5-dniową nie stwierdzono efektu jo-jo.

Najważniejsze zalety Diety 5 dniowej to:

  • zdrowie i bezpieczeństwo - Dieta 5 Dniowa jest zgodna z unijnymi wymaganiami dla preparatów zastępujących standardowy posiłek i posiada wszystkie niezbędne certyfikaty zdrowia i jakości. Zaspokaja codzienne zapotrzebowanie organizmu na witaminy i składniki mineralne jednocześnie pozwalając na skuteczne odchudzanie.
  • wygoda i komfort odchudzania - dieta jest prosta w przygotowaniu. Nie musisz liczyć kalorii i przygotowywać posiłków wg trudnych, pochłaniających mnóstwo czasu przepisów. Podpowiemy Ci jak schudnąć komfortowo zarówno w domu jak i w biurze. Diety i odchudzanie nie będą musiały się już źle kojarzyć.
  • dobra cena - koszt jednego dania to tylko ok. 4 zł!
  • klasyczne posiłki - Dieta 5 dniowa, jako jedyny tego typu produkt na rynku zawiera gorący obiad.

Czy stosowanie diety 5-dniowej wymaga specjalnych środków ostrożności?

  • Dieta 5-dniowa nie powinna być stosowana dłużej niż 3 tygodnie.
  • W czasie diety należy pamiętać o piciu odpowiedniej ilości napojów - przynajmniej 2 litrów wody lub herbaty bez cukru (ewentualnie posłodzonej słodzikiem).
  • Kobiety w ciąży i karmiące piersią nie powinny stosować diety.
  • Osoby przyjmujące leki przed rozpoczęciem kuracji odchudzającej powinny zasięgnąć opinii lekarza prowadzącego.
  • Produkt zawiera cukry oraz słodziki i jest źródłem fenyloalaniny.

Czy mogę urozmaicać dietę 5-dniową? Czy mogę jeść coś jeszcze poza daniami z opakowania?

Dania Diety 5 - Dniowej możesz urozmaicać. Do Gorącego Obiadu możesz dodawać warzywa: np. cebulę, paprykę, kawałek pora. Poza tym oprócz Gorącego Obiadu możesz zjeść miseczkę nie gotowanych warzyw. Miseczka warzyw zawiera tylko ok. 10 kcal. Może wybrać spośród: sałaty, startej marchewki, ogórka, papryki, rzodkiewki, kalafiora. Do tego możesz dodać sos z odtłuszczonego jogurtu, odtłuszczonego zsiadłego mleka, octu, soku z cytryny uzupełniając go ziołami i przyprawami. Smak Gorącego Obiadu możesz dodatkowo zmieniać dodając przyprawy np. pieprz, czosnek, oregano, tymianek, pietruszka.

3 tygodnie odchudzania Dietą 5 - Dniową i co dalej...

Odchudzanie Dietą 5 - Dniową powinno trwać maksymalnie 3 tygodnie. Jeżeli lekarz nie zaleci inaczej, powinno ono odbywać się bez przerw. Po tym okresie należy zrobić tygodniową przerwę w odchudzaniu, aby organizm nie przyzwyczaił się do obniżonej kaloryczności posiłków (dieta dostarcza 860 kcal dziennie). W tym celu spożywaj tradycyjne posiłki, utrzymując ich kaloryczność na poziomie 1000 kcal dziennie. Po przerwie można kontynuować odchudzanie Dietą 5 - Dniową przez kolejne 3 tygodnie. Po zakończeniu w/w okresów i bez konsultacji z lekarzem można kontynuować odchudzanie składnikami Diety 5 - Dniowej, układając własną kompozycję diety np. zastępując jeden lub dwa posiłki domowe elementami diety np. batonem, gorącym obiadem a trzeci niskokaloryczny posiłek przygotowujemy wg własnych preferencji, utrzymując kaloryczność na poziomie 1000 - 1200 kcal dziennie. Jeżeli chcesz kontynuować odchudzanie pełną Dietą 5- Dniową zalecamy kontakt z lekarzem rodzinnym.

Dieta 5 - dniowa to zdrowy i skuteczny sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów.

Dieta 5 - dniowa przeznaczona jest dla osób, które nie chcą rezygnować na czas odchudzania z przyjemności jedzenia!

Artykuł sponsorowany
Komentarze(0)

    Znaleziono również w


    Polecamy również


    Zobacz Także